Plastikinių kėbulų remontas
Sustiprintų kompozitinių kėbulų remontas nėra sunkus ir gali būti kokybiškai atliekamas gerame servise. Jei yra parinktos tinkamos medžiagos ir įranga, o operacijos atliekamos reikiama seka, laikoma, kad šis remontas yra paprastesnis nei metalinių kėbulų remontas, kai apgadinimai panašūs. Labiausiai remonto sėkmė priklauso nuo tinkamo dervos paruošimo.
Jeigu atliekamas didelis (plotu) remontas, nepatartina ruošti dervos daugiau nei 0,2 kg, kad ji nepradėtų kietėti neužnešta ant paviršiaus. Esminis momentas, ruošiant kėbulą remontui, yra įsitikinti, kad zona, kuri bus remontuojama, yra švari ir sausa, įskaitant ir aštrius išdraskytus kraštus.
Dažniausiai apgadintas automobilis yra parvežamas iš įvykio vietos, ir kelio dulkės, drėgmė patenka ant pažeistos vietos. Purvas turi būti nuplautas, visa remontuojamoji zona išdžiovinta, naudojant tinkamas kaitinimo priemones, stebint, kad liejinys būtų neperkaitinamas ir tuo dar labiau nesugadinamas. Paprastai bet koks įlaužimas liejinyje būna apsuptas įtrūkimų, kurie turi būti pašalinti. Dažniausiai įtrūkimai būna išplitę iki 8 cm nuo įlaužimo, ir paprasčiausias būdas nustatyti tikslias įtrūkimų ribas, yra pašvietimas stipria lempa iš kitos pusės. Įtrūkimai bus matomi, kaip šviesios ar tamsios dėmės (priklausomai nuo dervos spalvos). Po to, kai visas pažeistas plotas yra pašalintas, kraštai pašiurkštinami (apie 5 cm nuo krašto). Vienas sluoksnis audinio ar pluošto, sutepto derva, yra uždedamas ant pašiurkštinto paviršiaus. Celofano sluoksnis, uždengiantis visą plotą, uždedamas ant nesustingusios dervos. Celofanas palaikomas metalo (skardos) lapu, kuris lipnia juosta ar kitaip pritvirtinamas prie kontūro. Įduba toliau užpildoma audiniu ir poliesterine derva, auginant, kol maždaug sutampa su originaliu paviršiumi. Leidžiama sustingti, ir vėliau glaistoma standartiniu plyšių užpildu ir, jei reikia, lyginama.