Įdubimų remontas, nenaudojant dažymo
Įdubimų remontas tai procesas, kurio metu yra šalinami smulkūs įlenkimai, nenaudojant pažeistų vietų glaistymo ir dažymo procedūrų. Šis remonto būdas yra greitesnis ir pigesnis, lyginant su tradiciniais metodais. Procesas reikalauja daug kruopštaus darbo ir įgūdžių. Remonto metodo išvystymas pareikalavo daugelio metų, kol buvo pasiektas pakankamai aukštas techninis lygis ir kokybiškas proceso valdymas. Panaudojus tokį remonto būdą, galima sutaupyti nemažai laiko ir pinigų, skirtinų dažams ir kitoms medžiagoms. Tai yra pasaulyje pakankamai sparčiai populiarėjantis būdas, Lietuvoje ši paslauga jau yra teikiama, nors dar nėra pakankamai išplitusi.
Metodo privalumai:
- Galimybė atstatyti tiek mažus, tiek didelius įlenkimus;
- Gesubraižomas ir nesugadinamas dažų sluoksnis;
- Nereikia specialaus paruošimo (glaistymo, dažymo ir pan.);
- Pigesnis nei tradiciniai remonto būdai;
- Greitas remonto procesas;
- Nėra rizikos uždažyti gretimas dalis;
- Išvengiama skirtingų spalvos atspalvių;
- Visiškai išlieka originali spalva.
Metodo trūkumai:
- Negalima atstatyti jau kartą remontuotų paviršių;
- Gali būti remontuojami tik toliau nuo krašto esantys įlinkiai.
Tenka pastebėti, kad ne visas kėbulo vietas galima remontuoti, taikant šį būdą. Remonto darbai atliekami, naudojant plieninius virbalus (lazdeles), krapštukus ir panašius įrankius. Naudojami įrankiai pasižymi stiprumu, nes tik jų pagalba išstumiami nelygumai.
Suremontuoti ledų krušos pažeistą transporto priemonę gali užtrukti ir 3 – 4 dienas.
Pažeidimus galima pašalinti nuo bet kurios automobilio išorinės panelės. Remontuojami tiek plieniniai, tiek aliumininiai paviršiai. Proceso eigoje nenaudojamas nei kaitinimas, nei vėsinimas, todėl nekyla jokių problemų dėl temperatūros svyravimų.
Šiuo metodu atstatomi smulkūs pažeidimai. Įlinkio gylis ir plotas yra pagrindiniai faktoriai, ribojantys metodo pritaikymo galimybes. Didelis tačiau negilus pažeidimas yra lengviau pataisomas, negu mažas bet gilus ar aštrus įlinkis. Metodas patogus dar ir tuo, kad nereikalingas automobilio ardymas. Nuo pažeidimo pobūdžio priklauso remontinė įranga, kuri turi būti naudojama. Esant pažeidimui 3 – 5 centimetrų atstumu nuo krašto (durų, sparnų, variklio dangčio, bagažinės ar stogo), pažeidimą visu 100% sunku atstatyti dėl riboto priėjimo bei dvigubo skardos sluoksnio. Atstatyti įvairias atramas taip pat neįmanoma.